SMEO tnie koszty za wypłatę gotówki z faktur
Kopiuj tekst

SMEO tnie koszty za wypłatę gotówki z faktur

SMEO uruchamia promocję mającą zachęcić mikroprzedsiębiorców do przetestowania jak działa usługa faktoringu online.Wypłacając gotówkę z pierwszej faktury sprzedażowej przedsiębiorca zapłaci za usługę rekordowo niską stawkę 1% prowizji od kwoty finansowania, i to bez dodatkowych odsetek.

22 maja 2018 rusza kampania SMEO, pozwalająca przetestować usługę mikrofaktoringu online na wyjątkowo korzystnych warunkach. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się skorzystać z promocji, zapłacą za wypłatę gotówki z pierwszej faktury zaledwie 1% prowizji od finansowanej kwoty. Nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów, w tym odsetek. Przykładowo, natychmiastowa wypłata z faktury sprzedażowej 10 tys. netto zł będzie kosztowała firmę zaledwie 100 zł. Za wypłatę 3 tys. zł przedsiębiorca zapłaci 30 zł. Te opłaty obowiązują również dla maksymalnego 90-dniowego okresu finansowania.

- Celem naszej kampanii jest upowszechnianie usługi faktoringu wśród mikroprzedsiębiorców, czyli tej grupy, która najbardziej potrzebuje pomocy w zabezpieczeniu płynności finansowej. Wielu z nich nie do końca rozumie jak działa faktoring lub żali się na skomplikowane systemy rozliczania tej usługi w bankach. W SMEO maksymalnie uprościliśmy rozliczenia i obcięliśmy większość kosztów. Teraz obniżamy je jeszcze bardziej i obcinamy dodatkowo odsetki za okres finansowania. Przedsiębiorca, wypłacając gotówkę z pierwszej faktury, zapłaci wyłącznie 1% prowizji od wypłacanej kwoty, czyli np. 100 zł za 10 000 zł na 3 miesiące - wyjaśnia Monika Woźniak, COO spółki.

Kampania ma zachęcić do wypróbowania usługi tych, którzy do tej pory nie mieli takiej okazji. W Polsce z finansowania faktur korzysta zaledwie  2,8 proc. małych i średnich firm. Faktoring był do niedawna postrzegany jako produkt elitarny, zarezerwowany dla korporacji. Dzięki SMEO w wygodny sposób mogą korzystać z niego najmniejsi przedsiębiorcy.

Rozwiązanie docenią firmy, których głównym źródłem dochodów jest sprzedaż z odroczonym terminem płatności towarów lub usług wymagających inwestycji, np. zakupu półproduktów lub zatrudnienia podwykonawców. Sprawdzi się też jako zabezpieczenie udzielanych kredytów kupieckich w przypadku dużych i wielomiesięcznych kontraktów z większym kontrahentem. Jest dobrym pomysłem dla młodych firm, które wykazują niewielki zysk czy obrót i mają tym samym nikłe szanse na uzyskanie finansowania w postaci kredytu bankowego. Oprócz uzyskania natychmiastowego dostępu do gotówki zamrożonej w kredytach kupieckich istotną korzyścią z usługi jest pomoc w zarządzaniu wierzytelnościami i uproszczenie przepływów gotówki w firmie, które mikroprzedsiębiorca łatwiej może przewidywać i utrzymać w ryzach.

Kampania SMEO potrwa do odwołania.

Więcej informacji o promocji na smeo.pl.
Powiązane artykuły
Małe firmy wierzą na słowo

63% polskich mikrofirm w ciągu ostatnich dwóch lat doświadczyło sytuacji, w której nie uzyskało płatności za dostarczony produkt lub usługę - wynika z badania SMEO/ERIF BIG. Co czwarta przed rozpoczęciem współpracy nie sprawdza nawet, czy ich nowy kontrahent istnieje.
TOP 3 modele sprzedaży usług fintechowych

Rynek fintechów jest w Polsce tak rozwinięty, a firm tak dużo, że muszą się one skupić już nie tylko na świetnie działającym produkcie, ale też na tym, jak trafić do klientów i zdobyć ich masowe zaufanie. – Coraz skuteczniejsza staje się współpraca z bankami i innymi ins
W tych województwach kondycja finansowa małych firm jest najgorsza [raport]

Według danych SMEO/ERIF BIG w aż pięciu województwach firm borykających się z problemami finansowymi było więcej niż tych, które w kłopoty finansowe nie popadły. Czarnym punktem na mapie polskiego mikrobiznesu jest Podkarpacie. Świętokrzyskie, pomimo niskiej rentowności
Banki same nie pokonają technologicznych gigantów

To tylko kwestia czasu zanim wielkie firmy technologiczne takie jak Google, Apple, Facebook, Amazon, Baidu, Alibaba czy Tencent będą miały istotniejszy wpływ na przestrzeń usług finansowych niż banki i fintechy - mówił w trakcie konferencji InsideTrends Michał Pawlik, pr
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.